Thursday, December 17, 2009

Cuti Sabatikal 174-Kembara Bali: SELAMAT PENGANTIN BARU






Hari ini bertarikh 1 Muharram 1431 bersamaan 18 disember 2009. Pada kesempatan ini saya mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRIAH kepada seluruh kaum muslimin dan muslimat dan khususnya kepada rakan-rakan saya di Malaysia dan di Bali. Sudah lapan hari saya tidak menulis untuk blog ini. Malah kerana kesibukan urusan rasmi dan peribadi menyebabkan tertangguhnya penulisan ini.


Saya juga ingin mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada sdr Unan ( adik Zainal) dan pasangannya. Sebelumnya saya telah diberi penghormatan untuk menjadi jurucakap untuk meminang pasangannya yang tinggal di Bukit Indah, Ampang Kuala Lumpur. Alhamdulillah pada 12 Disember 2009 bersamaan hari Sabtu berlangsunglah pernikahannya di Masjid Bukit Indah, Ampang Kuala Lumpur. Sekali lagi saya diberi penghormatan menjadi pengapit dan saksi kepada pengantin lelaki manakala 13 Disember iaitu keesokannya diadakan majlis persandingan dan kenduri.


Rombongan pengantin lelaki dengan 8 buah kereta dari Tanjong Malim telah bermalam di apartmen yang telah disewa di Ampang. Saya, Zainal dan G tinggal berasingan di apartment Mokhtar ( abang Zainal) di Damansara.

3 comments:

  1. saudara benar dilupa, saudara olok disanjung,,

    ReplyDelete
  2. 5 muharam menjelma kembali...
    engkau terus melangkah pergi..
    dan meninggalkan kami..

    ReplyDelete
  3. Yang menjadi pengapit tu, bila lagi?

    ReplyDelete